1 Temmuz 2011 Cuma

Önümüze Gelene Yüz Tekme..

12.05.2011

Böyle bir modum var benim adı: Önümüze gelene yük tekme modu..
Dudağımı bükmüş, yüzümü düşürmüş oturuyorum.
Dışardaki kasvetli havaya bakıp, neden ama diyorum..
Yazı da yazdım bahar sana, gel dedim bekletme dedim, gel de artık içimizde çiçekler açsın, çiçekli elbiseler üzerimizde şenlensin, dondurmalar artık külahlarında erimeye başlasın dedim.
Deniz de yok zaten burda, iyotlu kokusu burnuma çok uzaklarda..
Dalgalı bile olsa bir mavilik görsem, ruhumu temize çekse..Fenamı olur...Olmaz..

Tabii denizsiz bir şehirde yaşamak kimsenin suçu değil, benden başka..
Mızmız bir çocuk gibi hissediyorum şu an. Bir çok suçlu var şu an aklımda. Koluma en eğlenceli arkadaşlarımı geçirip, önümüze gelene yüz tekme diye üzerlerine yürümek istiyorum, aynı ilkokulda yaptığımız gibi.
'Hevesimi kursağımda bırakmana hakkınız yoktu' demek istiyorum.
'Daha adil olsun dünya' diye anarşist şarkılar söylemek istiyorum..
Kısacası güneş açsın istiyorum..

aysun

3 yorum:

  1. Yazan: meral | Tarih: 2011-05-18 16:48:21
    Konu:
    şeker bence sen kitap yaz...ısrar ediyorum kitap yaz..

    YanıtlaSil
  2. Yazan: birkitabimolsa | Tarih: 2011-05-13 15:51:32
    Konu:
    keşke evet gelsem, en önemlisi seni görsem, tazelensem, hayat dolsam sen anlattıkça..ama senin de sözün var bana ben şu kara ankaradan gitmeden, unutma..:))

    YanıtlaSil
  3. Yazan: Engin | Tarih: 2011-05-13 10:22:05
    Konu:
    hatunum sana guneş sözü veremem ama iyot kokulu şehre gel misafirim ol, deniz kenarında keyif yapalım :) bak çok zaman oldu özledim çok, zaten kısacık görüşebilmiştik en son :)

    YanıtlaSil