1 Temmuz 2011 Cuma

Müzik Olsun..

17.05.2011

Şimdi sen ona kızdın, ben berikine kızdım..
Lokantanın girişindeki 'ürünlerimiz mısır şurubu içermiyor' yazısı bile hayata karşı eğreti olmama yetmişken, herkes birbirine dalmak üzereyken, ben hayatı dondurdum.
Dondurasım geldi, neden bimiyorum hayatı şu pencere önünde fonda güzel bir şarkı çalarken dondurdum.. (http://fizy.com/#s/16rt98)

Çare yok ona buna kızmaya, herkes birbirine kızar birtaraftan da herkes birbirine öykünürken, ben rahatlık şurubu içmiş gibi boş boş bakıyorum etrafa.
Kahvem, müziğim, penceremden gelen bahar havası yetiyor şu an itibariyle..
Biliyorum ki ne olursa olsun, hayat beni yağa da batırsa bala da batırsa özliycem, burayı şu zaman dilimini..
aysun

2 yorum:

  1. Yazan: aysun | Tarih: 2011-05-18 17:07:52
    Konu:
    meralim canımıniçi mutlu ettin beni:) ben de seni tanımaktan çok mutluyum:)

    YanıtlaSil
  2. Yazan: meral | Tarih: 2011-05-18 16:57:47
    Konu:
    bu zaman dilimleri sen varken güzeldi aysun en azından benim için, gitme demek fayda edermi gitmeeeee......

    YanıtlaSil