1 Temmuz 2011 Cuma

N'apcaz şimdi?

21.05.2011


Efe uyudu..
Milyarda bir şansla saatler daha 21'i yeni göstermişken, gün içindeki yorma çalışmalarımın sonucu olarak uyuyakaldı..
Tamam mutlu oldum, kendime vakit kaldı die ama birden şaşkınlaştım, ben şimdi ne yapıcam dedim..
Anne baba olmuşlar bilirler, insanın hayatında çocukları artık bir milattır.
Ondan öncesi ve ondan sonrası..
Ondan önceki alışkanlıkları, hayatı yaşayışı ile ondan sonraki farklılaşır. Çocuğa göre şekillenir bir çok şey..

Şimdi ben Efe'nin erkenden uyuduğu bu akşam vakti, ne yapcağımı nerden başlayacağımı bilemeden bakakaldım. Yapcak şey var, hangisine saldırcağımı bilmiyorum aslında..
Biraz şaşkın biraz bu fırsatı nasıl değerlendirsem düşüncesiyle 'napcaz şimdi?' diyip duruyorum...

aysun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder