1 Temmuz 2011 Cuma

Küçük bir martıyla randevum vardı...

Ve işte evimdeyim…
Ama beni çağırıyordu;
Çengelköy,
Kanlıca ,
 
Rumeli Hisarı,
Ortaköy,
İstiklal,
Ve tabii ki en çok özlediğim, sevgilim..
Ne çok seviyorum seni
Sebebi nedir bilmiyorum ama ruhum değişiyor sanki
Gözlerim bi farklı bakıyor orada
O küçük kahvehanede bol köpüklü Türk kahvesi içmek
Kare kare fotograf cekmek
Doyamadığım anlardan ...
 
Ve tabii asıl sebebi ziyaretimiz bu masalsı kente
Küçücük dünya tatlısı bir martı
İlk zamanlarında yanında olmak istedim ki beni hiç unutma
Seni doğmadan sevdim
Ama seni hissetmek, görmek bir hafta da olsa büyüdüğünü görmek
Dünyada paha biçilemeyecek anlardan birkaçı
 
Küçücüğüm
İyiki geldin hayatımıza
Gelişin gibi ömrün boyunca nese, mutluluk getir
Annene, babana, seni seven, dörtgözle bekleyen herkese ve tabii ki halacıgına…
zeynep

2 yorum:

  1. Yazan: komsukare | Tarih: 2011-04-08 23:40:01
    Konu:
    TEşekkür ederiz emelcim :)

    YanıtlaSil
  2. Yazan: Emel | Tarih: 2011-04-08 14:08:55
    Konu:
    Küçük martıya mutlu bir ömür diliyorum...İstanbul resimleri de çok güzel olmuş..ben de bir mola verip gitmek istedim

    YanıtlaSil