1 Temmuz 2011 Cuma

Dün akşamdan seçmeler

Anne mutfakta yemek hazırlmakta Cici Abla Efe'yle sohbet halinde.
EFE: Ben akşam yılan ailesi yaptım.
C.A: Hmm kimler varmış o ailede
EFE:Anne yılanı, baba yılanı, Efe yılanı,..........., Cici Abla yılanı
C.A: Aaaaa beni de mi yaptın
EFE: Sensiz olur mu hiç Cici Ablaaa....
Cici Abla dört köşe laugh



C.A: Efee, siz gidince ben çok özlücem sizi. Sen de özleyecek misin beni?
EFE: Sen de gel Cici Abla
C.A: Ama benim işim burda gelemem ki.
EFE: Üzülme ben sizi hergün babamla Eskişehir'e götürürüm.
Cic abla 4X4 konumunda...cool

Yürüyüş sonrası eve dönüş yolunda
EFE: Cic Abla, Küçük Efelerin evi şurada.
C.A: Hmm öğrendiğim iyi oldu siz gidince onlarla çıkayım bari ben yürüyüşe. Artık Küçük Efe bisiklet sürer ben de koşarım.
EFE: Ama Küçük Efelerin kahvaltı saati. (akşam yemek saati)
EFE: Anne gitmeyelimm ben Küçük Efe'yi özlerim. crying


Gelelim günün gafına ....
Akşam yürüyüşten gelinmiş, Efe'nin oyuna dalması fırsat bilinmiş,  gökyüzündeki garip ışıkların ne olduğu meraklı gözlerle izlenmekte.
Annesinin ve cici ablasını kıkırdamalarına dayanamayan Efe oyunun eğlenceli kucağından annesinin şefkatli kollarına atar kendini...  " ben de bakacam" naralarıyla...
Anne kucaklar bitanecik oğlunu kucaklamasına.... Ancak  hissettiği koku karşısında yaptığı yorum annelik iç güdüyle mi söylenmiştir yoksa en kötü kokular bile çocuğundan gelince mis kokusu mudur bilinmez....
"Oğlum, maşallah nasıl kokuyor ayakların"
Artık yorum size ait....
zeynep
 

2 yorum:

  1. Yazan: komsukare | Tarih: 2011-05-19 23:32:22
    Konu:
    yaşamak istediğim duygualrdan biri :)

    YanıtlaSil
  2. Yazan: meral | Tarih: 2011-05-18 16:40:13
    Konu: yorumsuzum :))))
    ah zeynepcim ah annelik öyle bir duygu ki tatmak lazım anlatmayla olmuyor...o kötü kokan ayaklar öpülüp koklanıyor üstelikte bundan haz bile alınıyor...

    YanıtlaSil