1 Temmuz 2011 Cuma

Göç Yolları

20.04.2011


Aynı şehirde yıllanıp kök salmak nasıl bir şey hiç bilmiyorum..
Bir kurumda tanıdıklarımı görüp de işlerimi daha seri yaptırdığımı da.
Hemşeri dayanışmasından nasibimi  alamadım hiç...
Her yerde yabancı her yerde gurbetteyim..

Nerelisin sorusu ömrüm boyunca cevaplamakta en zorlandığım soru oldu..
Şurda doğdum, şurda büyüdüm o köşede nefes aldım başka yerde kendimi buldum..
Böyle devam ediyor listem..

Başkalarının ezelden bildikleri 'en uygun çorap nerden alınır?' gibi bilgileri ben araya araya  ulaştım hep.
Bulunca da yeni bir kıta keşfetmiş gibi mutlu oldum..

Şimdi gene gitmek zamanı..
Bu şehirde biriktirdiklerimizi, dostluklarımızı geride bırakıp gidiyoruz..
Kendimizi temize çekerken, bir parçamızı da bırakıyoruz sanki.
Keşfedilecek yeni sokaklar, tanınması gereken yeni insanlar var.

Hiç ummadığım bir sokakta bir şey görüp sevineceğim belki, konuşmadan bakışımdan ne halde olduğumu anlayan dostlarımı geride bıraktığıma üzüleceğim.
Teknolojinin nazik kollarına bırakıcaz bir kez daha kendimizi,
Dertlerimizi sevinçlerimizi mail kuşlarına yükliycez.
Yeniden başlıycaz yeni ama eski bir şehirde..
Aysun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder