30 Aralık 2010 Perşembe

İŞLERE İNAT BURDAYIM

Pazartesi sendromundan sonra her gün güzel geçer zannedilir ama nedense bir haftadır en güzel günüm bugün…

Artık sebep;

 Cuma yaklaştığından mıdır?

Annemlerin gelme ihtimali arttı ondan mıdır?

Dün akşam Beyzoşumla çılgınlar gibi alışveriş yaptığımızdan mıdır?





















Belki de yeni yıl coşkusu…

Hmmm yoksa, http://cocuklarımicin.blogspot.com ‘un maharetli  parmaklarının bizim için yazdığı güzel sözler mi… (o kadar güzel ifade etmiş ki benim bile dönüp okuyasım geldi)

Ya da dışarıda buz gibi bir hava benim elimde çayım, bilgisayarımın başında bekleyen işlere inat bir şeyler karalıyorum. Bu mu mutlu etti acaba beni…





Şu anda karar verdim: pek sık uğramasa da ,arada bir peydah olan, pazartesi sendromundan kurtulmak için sizlere bir şeyler yazacağım ya da fotoğraflarımla oynayacağım :)  nasıl olsa iş çıkmıyor ya da çıkan işten hayır gelmiyor o gün… Böylece bomba gibi pazartesi öğleden sonrasına hazırlanmış olacağım :):)

Sevdim bu fikri…













Sevgiyle kalın

Zeynep

2 yorum:

  1. benimle oluğun için bence:))))
    canımm benim seni kızdırdığım yeter diye düşünüyorum.
    blogunuz çok güzel ellerinize sağlık
    canım dostummm

    YanıtlaSil
  2. nese artık takip ederin bizi:)

    YanıtlaSil