2 Şubat 2011 Çarşamba

Kek Kokusu.....

Uzun zamandır özlemiştim evimde kek kokusunu....
 ev ev gibi olur sıcak kek kokusuyla....
Tek basına yasamamnın en korkunc seyi keki yaparsın ama kek biticeye kadar bozulur...
burnun özler kokuyu ama canın yapmak istemez .


..















 bu sabah erkenden kalktım ve alelacele hazırlanmak yerine penceremden işlerine koşturan insanları izledim kısa bir süre,
Fadime Teyzenin kulaklarını çınlattım kendi kendime.
Her sabah bizi izler ve kendine malzeme cıkartır, başta benim geç kalma seanslarım olmak üzere hangi kapıdan kimin ne zaman çıkacagını bilir, bugun farklı neler yapıyorlar, erkenden koşturup durmalarına hayıflanır durur

Pijamalarımı bile çıkartmadan,  kardeşime  süpriz yapmak üzere mutfağa gittim.















Hemen cayımı demledim ve kekimi çıptım...
havuclu elmalı kek...
kekim pişerken aysundan aldıgım zeytinli ekmek tarfini denedim ama sanırım bunu yeşil zeytinle değil de siyah zeytinle yapmak lazım
Komsucummm senin yaptıgın gibi olmadı bu...















zeytinli ekmeğim pişerken bende yemek bloglarından özendim, hemen fotograf makinama sarıldım...
aklımda bu yazı ve fototgraflar vardı....


















ee kahvaltımızı ettik, işler bitti, yazımızı da yazdık, şimdi hazırlanma zamanı carsı pazar bizi bekler....
bana müsade :) su anda iş yerinde kaçamak yaparak beni okuyanlar kızıyor bana ama sizin de izniniz var kızmayın bana :(



  











Sen ne güzel seysin tatil :) 

Zeynep

7 yorum:

  1. EEE hani tarif.Çok güzel görünüyor.Benim de canım çekti şimdi.En kısa zamanda tarif istiyorum Zeynepcim.Bi kardeşim daha olsa seni kardeşime alırdım kesin:)Sen varırımıydın bilmem ama:)

    YanıtlaSil
  2. Malzemeler
    3 yumurta
    1,5 bardak toz şeker
    3 bardak un
    1 su bardağı havuc rendesi
    1 elma rendesi
    ceviz
    1 cay bardağı sıvıyag
    Üstüne susam :)

    ASlına farklı bir tarifti ama bugun böyle yaptım güzel oldu :)
    Afiyet olsun ;)

    YanıtlaSil
  3. Zeynocum ellerine sağlık çok güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  4. sen niye baktın yahuuu
    gelince hemen yapacam sana

    YanıtlaSil
  5. kek kokusunu değilde o tatil havasını aldım :)

    YanıtlaSil
  6. Zeynocum o zaman hemen gelmelisin

    YanıtlaSil
  7. büyük zeynep19 Şubat 2011 12:11

    Sevgili Zeynep Antalya da denize bakarak çay içmek çok güzel olur,kekini de al gel..canım çekti...

    YanıtlaSil