15 Şubat 2011 Salı

Ey Aşk...

Saat 05:18 saat 3'ten beri uyuyamaıyorum. artık hastalığın etkisi midir , kanepede uyuya kalmanın azizliğmidir bilinmez.. bende klavyeme sarıldım...  İki kelime olsun karalayım istedim.

Hergün binlerce olay oluyor ama yazmaya zaman kalmıyor bazıları yazacak kadar önemli değil....
Ama sizlerle paylaşmak istediğim güzel bir olay var. Günler öncesinden beni bile heyacanlandıran...


Gerçi bu yazıyı aşık olarak yazmak isterdim. Üzgünüm aşık değilim.
Fakat bu sene 14 subat  benim için çok keyifliydi. ...

Arkadaşım bir evlilik teklifi anını fotoğraflamamı istedi. Elimizde ekipman yeterli olmasa da nasıl bir cesaretse girdik işin içine.... Ben de yetenek küpü tabii ki...


Keman, gitar, beyaz laleler eşliğinde... Muhtesem bir evlilik teklifiydi . Çok da mutluydular.


Elimden geleni yaptım.
Umarım beğenmişlerdir.....
Hep böyle mutlu olun :)

zeynep

2 yorum:

  1. büyük zeynep19 Şubat 2011 11:56

    zeynepciğim yazını ve fotoğraflarını çok beğendim...

    YanıtlaSil
  2. Zeynep teyzem çok sağol iyiki varsın.

    YanıtlaSil