17 Şubat 2012 Cuma

telaş telaş

Çok ihmal ettim blogumu farkındayım. Ama yoğun bir telaş içerisindeyim. Aslında telaşım da lafta. Yapılacak listeleri , alınacak listeleri, hesaplar, kitaplar, vs vs.... İnşallah yakın zamanda icraate geçecez.

İnsan hayatı süprizlerle dolu...
Dibe vurmaya hazırlanırken karşına öyle biri çıkıveriyor ki seni çıkarıveriyor o girdaptan, bi anda planların değişiveriyor. Sevmediğin şehir bir anda dünyanın en güzel şehri oluveriyor.

Ben Komsukarem'in yanına gitmeyi planlarken, en kötü tayin isteyecekken sevgilimle tanıstım ve 3 ayda evlenmeye karar verdik. Aslında ilk ayda onunla evleneceğimi anlamıştım...  Şimdi de plan safhasındayız. İnternet siteleri geziliyor gelinlik, yemek takımı, oturma grubu, mobilya bir dünya ıvır zıvır seçiliyor, düğün tarihi, nişan tarihi, düğün nerde yapılacak derken yeri geliyor bunalıyorsun yeri geliyor mutluluktan hiçbir yere sığamıyorsun. Hiçbiri umrumda değil sevdiğim yanımda ya o bana yeter :)

 Zaman zaman bi oda nikahı yapıverelim ne gereği var ayrıntılara, ailelerimze biz evlendik diyelim diyoruz. Tabii göze alamıyoruz onları üzmeye, onların en büyük hakkı bizim mutluluğumuz görmek. Nihayetinde bizim mutluluğuz onların da tek amacı.

Velhasıl BİZ EVLENİYORUZ.....






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder