29 Şubat 2012 Çarşamba

Kar ve azim

Bugün itibariyle nikah işlemlerimizi tamamladık.... ama işlemler sırasında içler acısı bir durumla karşılaştık. Aslında hepimizin bildiği bir durum. Formaliteler ülkesinde yalıyoruz ne de olsa .... Sağlık raporu verdiler sözde bize evlenmemize engel bir durum yokmuş. Sonucu alınmamış bir kan testi akdeniz anemisi olup olmadığımızı test ediyormus diğer adıyla talesemi. Taşıyıcı olmak ya da bu hastalığa sahip olmak evliliğe engel olmasa da ilerde doğacak çocuklar için oldukça riskli bir durummuş. bunu da sözde bizi bilgilendirdiler elimze verilen iki sayfa büyük puntolarlar yazılmış broşürlerle ve sayısını sayamadığım kadar çok yere aynı şeyleri yazarak engel olmadığı sonucuna vardılar... Şans eseri doğmuşuz ve yaşıyoruz malesef...



Bu ne azimdir ne aşktır bilinmez kara kışa rağmen işlerimizi yoluna koymaya çalışıyoruz :)
Dün o kara rağmen, Ankamall erken kapansa da  biz damatlığı aldık :) Zincirlerimiz kopsa da, kopan zincir çıkardığı sesin yanında arabamızı haşata çevirse de, sağlık ocağındaki memur ya da hemşireler ağırkanlı olsa da, fotoğrafçının eli biraz yavaş olsa da, öğle saatine gelmişken nüfüs müdürlüğü bize mühür yok 13 00 de gel dese de, tam herşey bitmişken evlendirme dairesi öğle tatiline girse de, kar muhalefeti nedeniyle hala evimizi bulamasak da, gene kar nedeniyle gelinliğimi diktiremesek de, ayaklarım küçük olduğu için ayakkabı ve terlik bulamasak da, nişan kıyafetimin astarını yanlış diktiklerini eve geldikten sonra farketsek de birkaç kalem işi yarıladık iki kalem işi de bitirdik sayılır bugün itibariyle, yarılanlar da bi anda bitecek inşallah ve biz o şimdilik 25 kalemlik listenin birçok maddesini biranda silebileceğiz :))  Bunlara bir de benim gereksiz gerginliklerim eklenince bazen çekilmez hale gelebiliyorum ama gene de başarılı sayıyorum ben bizi :)) başta bana katlanabildiği için sevgilimi başarılı sayıyorum tabiki :) O beni anlamasa heralde çekilmez olurdu bu işler...

Şunu anladım ki insan sadece aşık olduğu insanla evlenebilir, çünkü bu basit işler anlatıldığında komik olan ayrıntılar toplantığında kocaman bi gerginlik yumağı haline gelebiliyor ve ancak sizi seven ve sevdiğiniz insanla birlikte tolere edilebiliyor bunlar...

4 yorum:

  1. canımın içiii...hepsini senle tamamlama telaşı bile bana mutluluk veriyor.Senle telaş bile güzel kısacası.Başka derdimiz olmasın.sırayla hepsini tamamlayacağız bak görürsün.Sonrasında yazacağın yazılarda geriye baktığımızda gülüp geçeceğimiz şeyler olacak bunlar..

    YanıtlaSil
  2. Siz en zor işin en zor kısmını atlattınız. Birbirinizi bulma, tanıma, sevme, sahiplenme ve ikiniz için de yepyeni bir hayat olan evliliğe karar verme kısmını... Bundan sonraki günler ikiniz için de mutluluk dolu geçer inşallah da biz de bu mutluluğa seyirci oluruz.

    Yolunuz açık olsun...

    YanıtlaSil
  3. Mustafa, haklsıın işin %95'i bitti, gerisi de kolay zaten. Teşekkür ederim güzel dileklerin ve yorumun için :)) Darısı başınıza...

    YanıtlaSil
  4. Canım, bunların hepsi unutmamak için alınmış notlar, şu sıralar evlilik güncesine döndü blogumuz benim açımdan. Seninle hersey güzel ;)

    YanıtlaSil