17 Kasım 2011 Perşembe

Sweet November

Blogumuz pek bir boynu bükük kaldı son günlerde. Çok mu yoğunuz da vakit bulamıyoruz, yoksa çok mu boşuz. Komsukaremi bilmem ama ben son günlerde hiç birşey yapmıyorum. Hafta sonu sınavım var meşhur kpds hiç çalışmadık yine.
kendi kendine verilmiş sözler engellerle birlikte, geldi çattı sınav günü. Bir beklentim yok tabii ki bu saatten sonra...

tembellik aldı basını gitti, hiç bir şey yazamıyorum bari fotoğraf ekleyim diye yanımda olan fotoğrafları kurcalarken, sadece blogumuza eklemek için çektiğim bir fotoğraf geçti elime yakın zamanda çekilmiş.

Marmaris'te çektim bu fotoğrafı bizim kızlarla bir akşam sohbeti yaptığımız "hayal bankımız" ...
düşünüyorum da güzel bir akşamdı... Galiba dua kapılarının açık olduğu bir andı. çok geçmeden dileklerim bir bir karsıma geliyor...
Yerinde dileklermiş. Beni gerçekten mutlu edecek dileklermiş....



1 yorum:

  1. "Neden hayatında biri yok diye soranLara,:

    Hani bazen durakta belli bir otobüsü beklersiniz ya on ...dakika, onbeş dakika, yirmi dakika beklersiniz geLmez.

    Bu arada başka aLternatiflerde geçer ama binmezsiniz.

    Nede oLsa "beklemişsinizdir o kadar" boşa gitsin istemezsiniz.

    Sormayın artık bana.! Herhangi biriyle değil, beklediğime “değecek” olanla devam etmeliyim bu yola!..

    Durakta yaşLanmak oLsada işin ucunda..." demiş Can Baba...

    Ben artık beklemiyorum durakta...Beklediğim geldi.
    Dileklerim gerçek oldu benim de...
    ======TCT======

    YanıtlaSil